WALK WITH ME: BUCHAREST IS COOL, POWERED BY ECCO

Post available in English and Romanian
Chiar daca Bucurestiul poate parea uneori trist, intunecat, murdar sau plictisitor, tot ramane orasul meu de suflet. Aici m-am nascut, am crescut si tot aici sunt oamenii cel mai de pret pentru mine. Si ce ar fi un oras, cu bune si cu rele fara locurile lui speciale? Acele locuri in care te duci mereu cu placere, unde alaturi de cei dragi ai ras, sau poate ai plans, te-ai distrat pana dimineata si ai invatat lectii importante de viata … acele locuri care fac din orasul tau unul cu adevarat special.

Daca ar fi sa sfatuiesc un strain sa viziteze Bucuestiul, l-as trimite la celebrele noastre obiective turistice, in frunte cu Casa Poporului, centrul vechi, parcul Herastrau, muzeul satului si multe altele, pe care le stiti si voi, dar acum o sa prezint doar locurile mele preferate: Bucurestiul meu cool. Nu e un oras pe care sa il strabati cu masina, sau cu transportul in comun. Cel mai bine e sa vezi Bucurestiul la pas. Pentru aceasta calatorie o sa avem nevoie insa de cei mai comozi pantofi. Eu mi-am ales preferatii din colectia de pantofi sport ECCO COOL pentru femei. Da, chiar daca Bucurestiul nu e cel mai curat oras, imi place albul. M-a cucerit modelul ECCO COOL 2.0, pe alb, cu insertii de material texil, asa ca sa ca sper sa nu ploua cat timp ne plimbam prin locurile mele preferate 🙂 Acum ca ne-am echipat cum trebuie, sa vedem pe unde m-ar conduce pe mine perechea mea preferata de pantofi Cool.

  • Acasa. Nu e cine stie ce, vreo vila impunatoare sau o casa moderna. E un cub pierdut in multimea de apartamente din Bucuresti. Insa e locul din care a plecat drumul meu.
Even if Bucharest can sometimes look sad, dark, dirty or boring, it still remains my special city. It’s where I was born, I grew up, and here are my loved and special ones. And what would a city be without some special places? Those places where you always feel good, where you laughed or cried with your loved ones, where you had fun until early in the morning, and you’ve learned your first life lessons … those places are the ones that make your city special.

If a foreign tourist would ask me what he should visit, I would send him to our famous touristic objectives, the House of the People, old town, Herastrau park, village museum, and so on, you know the list, but now I will write about my favorite places: my cool Bucharest. It’s not recommended to drive in Bucharest or take the bus. It’s best to take it step by step. But for this trip, we’ll need comfortable shoes. I chose my favorites from the ECCO COOL collection for women. Bucharest is not the cleanest city, but I still like white. I love the ECCO COOL 2.0 model, in white, with textile inserts, so I hope it won’t rain during our walk 🙂 Now that we’re comfortable, let’s see where my cool shoes would take me.

  • Home. It’s not an imposing place or a modern one. It’s a lost cube in the multitude of apartments from Bucharest. But it’s the place where my story started.

Bucuresti

Bucurestiul

  • Un parc. Nu e nici Herastrau, nici Cismigiu, e ascuns undeva pe la Piata Iancului, un parculet care imi facea ziua mai frumoasa atunci cand il strabateam. Mai ales primavara, cand arata asa.
  • A park. Not Herastrau or Cismigiu, it’s hidden somewhere around Piata Iancului, a small park that would make my day prettier when I walked by. Especially in the spring, when it looks like this.

Parc

  • Stadionul Ghencea. Pentru ca imi place fotbalul si pentu ca am fost prima data aici pe la 6 ani sau poate si mai devreme. Si pentru ca nu stiu cat timp va mai fi aici, asa cum l-am fotografiat ultima data.
  • Ghencea Stadium. Because I love football and because I was 6 when my dad took me here for the first time. And because I don’t know if it will be here for long, like I’ve photographed it the last time.

Ghencea

  • Arena Nationala. Pentru ca toate emotiile s-au mutat de ceva timp din Ghencea pe Arena Nationala. Si pentru ca pantofii Cool de la Ecco Shoes sunt tocmai buni pentru o vizita la stadion.
  • National Arena. Because all of my emotions moved here, on this new stadium for some time now. And because the cool shoes from Ecco are just right for a visit to the National Arena stadium.

Arena Nationala

  • Raul Dambovita. Pentru ca strabate Bucurestiul, inclusiv centrul orasului. Ar fi chiar magic daca ar fi ceva mai ingrijit.

Si asta e doar partea mea de poveste, o bucatica mica de tot. Vedeti acest oras aici, si prin ochii lui Tudor Chirila: Bucureștiul meu cool. Powered by ECCO.

  • Dambovita river. Because it flows across Bucharest, including downtown. It would be magical if the authorities took better care.

And it’s only my part of the story, a small piece. You can see the city here, through the eyes of a romanian singer: My cool Bucharest. Powered by ECCO.

Dambovita

Leave a Reply

