ALMOST SPRING

Post available in English and Romanian
Inca un pas si am iesit si din iarna. Nu pot sa ma plang, cu exceptia unei ninsori care a lasat in urma troieni, vremea a fost blanda la Bucuresti. Asa cum e frumos in prag de primavara, eu deja am inceput sa aleg … sau sa primesc 🙂 multe, multe martisoare.

Am scris aici despre acest obicei, daca sunteti curiosi sa aflati mai multe.

Another step and we’re out of the winter. I can’t complain, we only had one heavy snowfall in Bucharest. And since spring is almost here, I’ve already started to buy … or receive 🙂 the famous “martisoare”.

You can read here about this local custom, if you want to find out more.

 

 

Iubesc enorm aceste mici atentii si le-am pastrat pe cele mai dragi mie, care au o semnificatie aparte. Uite asa am ajuns sa am martisoare de acum 20-25 de ani, care imi trezesc amintiri tare frumoase atunci cand le privesc.

De-a lungul saptamanii o sa vedeti si pe Twitter si Instagram ce am mai adaugat la colectie in acest an.

 I love so much these small tokens of spring and I’ve collected a lot of them. In the last 25 years I kept adding to my collection, and I always remember sweet moments when I look in my box with memories.

Keep watching my Twitter  and Instagram accounts next week for updates on my collection.

20160227_173549

 

 

7 thoughts on “ALMOST SPRING

  1. wow ce sun de frumosi! vreau si eu martisor, atit de mult ca chiar daca in Austria nu se poarta l-as purta si as povesti cu mindrie despre aceasta traditie! sincere felicitari cu sosirea primaverii, draga!

    Liked by 1 person

Leave a Reply

