READING MATERIAL

Post available in English and Romanian
La inceput de an ne facem cu totii lista cu obiective. Ale mele sunt simple, interesul meu este sa fie si realizabile 🙂 A new year begins and we all like to make a list of resolutions. My objectives are simple, it’s in my best interest to actually achieve my goals 🙂

open-book-glasses-stock

Imi doresc sa progresez cat mai mult la noul loc de munca, sa ma tin serios de planul de exercitii ca sa mai slabesc 3-4 kilograme, sa imi fac mai mult timp pentru blog si sa citesc mai mult. Iata cateva dintre cartile care sunt pe lista mea (si pe care as vrea sa le citesc  pana in primavara):

  • Eu, Robotul –  Isaac Asimov si  Infernul – Dan Brown: sunt genul meu de carti, care te tin cu sufletul la gura si la final te obliga sa iti pui tot felul de intrebari.
  • Candva, Candva, Poate – Lauren Graham: este scrisa de una dintre actritele mele preferate si sunt sigura ca nu ma va dezamagi.
  • Omoara-ti Prietenii – John Niven: varianta audio (2015) pentru ca subiectul e super interesant dar si pentru ca a fost citita de un actor cu o voce incredibila, Tom Riley.
I want to grow as much as possible at my new workplace, to keep on going with my exercise plans (I want to lose 3-4 kilograms), I want to make more time for my blog and I want to read more. Here is a short list of the books I plan to read by spring:

  • I, Robot – Isaac Asimov and Inferno – Dan Brown: my type of books, you read them cover to cover with your heart pounding, and they make you ask yourself all kind of questions.
  • Someday, Someday, Maybe – Lauren Graham: written by one of my favorite actress, I’m sure I won’t be disappointed.
  • Kill your Friends– John Niven: the audio version (2015) because the subject is very interesting but also because it’s narrated by an actor with an incredible voice, Tom Riley.

 

Leave a Reply

