REVIEW: BABY LIPS BY MAYBELLINE

Post avilable in English and Romanian
Pentru ca Maybelline a lansat în sfârșit și în Romania celebrele Babylips n-am putut sa rezist tentației, mai ales ca buzele mele sunt mai mereu crăpate, în special iarna. Am ales nuanța Cherry Me. M-a atras culoarea, care contrastează cu vremea gri de afara. Produsul își face bine treaba, este hidratant și colorează foarte ușor buzele. Îmi place și cum miroase, dar mai ales faptul ca nu încarcă excesiv buzele. Cu siguranța l-as cumpăra din nou, dar as alege sa încerc și alta culoare. “Grape Vine” este o alta nuanță care mi-a plăcut. Maybelline finally launched in Romania the world-famous Babylips. I couldn’t resist the temptation – my lips are always dry, especially in the winter. I went for “Cherry Me” a very soft pink that reminds me of sunnier days. The product worked really well for me, it’s hydrating with a soft hint of colour. I like the smell, but also the fact that it doesn’t make my lips greasy like some other lip balms. I’d repurchase it for sure, but in another colour. I got my eyes set on “Grape Vine”
wpid-2014-12-14-21.20.28.png.png
Maybelline Babylips – Cherry Me

 

Leave a Reply

