PAS CU PAS / STEP BY STEP

Post available in English and Romanian
De obicei nu respect tiparele impuse de societate, dar sunt și lucruri la care ma încadrez. De exemplu la capitolul … PANTOFI. Odată cu mutarea, mi-am dat seama ca e prea mult. Dulapul meu pentru pantofi conține un adevarat puzzle bine pus la punct. Nu va lăsați înșelați … ce vedeți în poza e doar la suprafața. I don’t really like to label people since I don’t go by the standards, but there’s one typical thing that defines me also. SHOES! Once i moved, I realized it’s too much. My shoes closet turned into a puzzle. I had to fit perfectly all the boxes. Don’t be fooled – the picture only shows the surface.

wpid-20141122_204524.jpg

Leave a Reply

