REVIEW: FONDUL DE TEN PREFERAT / MY FAVOURITE FOUNDATION

Post available in English and Romanian
Unul dintre produsele cosmetice de care nu ma pot desparti este fondul de ten. Desi nu am probleme majore, fondul de ten ma ajuta la uniformizarea tenului si la camuflarea cosurilor, care apar din cand in cand. Eu am ten mixt si cel mai bine m-am impacat in ordine, cu urmatoarele produse: One of my favorite cosmetic products is my foundation. I don’t have major issues so, what I’m looking for in a foundation is just a hint of color and uniform complexion. My complexion is mixed with oilier patches and it gets drier in winter. Here is my top 5:

20131204_105930

Fondul de ten numarul unu pentru mine este Wild Rose Foundation de la Korres. Are acoperire medie, se impaca perfect cu tenul meu si mai ales este rezistent si netestat pe animale. Are si factor de protectie 20. Din pacate nu se mai gaseste in Romania, eu il comand de pe site-urile de afara. Pentru ca nu trebuie sa folosesc mult produs, si arata extrem de natural e o investitie de durata. Marele minus este ambalajul, prefer fondurile de ten cu pompita, insa trec usor peste acest aspect datorita calitatii produsului. My number one is Wild Rose Foundation from Korres. It has a medium buildable coverage, good stay on power and it is not tested on animals. It also has SPF 20. I can’t find it in Romania so I order online. It looks extremely natural and it’s a long-term investment, a bit of product goes a long way. I like foundations that come with a pump, this one doesen’t come with this option, but I love it so much, and I don’t mind.

20131204_110015

Locul doi il ocupa Photo’Perfexion de la Givenchy. Desi este un fond de ten mai scump, acesta isi merita toti banii. Nu il recomand insa celor care au nevoie de o putere de acoperire mare. Si acest fond de ten are factor de protectie 20. Daca nu aveti mari probleme cu tenul este excelent pentru acele momente in care vreti sa aratati perfect in poze. De obicei il achizitionez din Sephora. Second comes Photo’Perfexion from Givenchy. It’s an expensive foundation, but it’s really worth it. I don’t recommend it for somebody that needs full coverage. It has SPF 20. If you don’t have major complexion problems it’s perfect to look flawless in pictures. I usually buy it in Sephora.

20131204_105602

Ultima achizitie, fondul de ten  HD Studio Photogenic de la NYX  a intrat rapid in topul preferatelor mele. Asta pentru ca, in primul rand nu ma irita. Are insa si alte avantaje, arata natural pe fata, rezista cel putin 8 ore, se intinde extrem de usor si, mai ales nu e testat pe animale. Si pe acesta l-am comandat de pe net, am avut mare noroc pentru ca am nimerit din prima nuanta potrivita tipului meu de ten. My newest foundation, HD Studio Photogenic from NYX is number 3. First of all it does not break me out. It also looks natural, it stays on for at least 8 hours and it’s easy to apply. It’s not tested on animals either. I also bought it online, I was lucky to pick the perfect shade for me.

20131204_105811

Nici fondul de ten Amazing Face de la Too Faced nu are pompita, asta insa nu m-a impiedicat sa il achizitonez. Nici acest produs nu este testat pe animale iar asta conteaza enorm pentru mine. Eu l-am asemanat foarte mult ca si consistenta si rezistenta cu fondul de ten de la Givenchy. Produsele Too Faced se numara printre preferatele mele, paletele lor de farduri sunt senzationale. Se gasesc in Sephora. Amazing Face from Too Faced comes next. It’s not tested on animals, and this counts a lot for me. It has a similar texture and wear time as the Givenchy one. Too Faced products are amongst my favorites. The make up pallets are amazing. I find them in Sephora.

20131204_105215

Ultimul loc in topul meu il ocupa  Hydra-Care Tinted Moisturizer de la Clarins. Doar din cauza ca il folosesc numai vara. Nu este un fond de ten, ci o crema hidratanta coloranta, care este perfecta pe timp de vara. Evident, nu are o putere prea mare de acoperire, ofera doar uniformizarea culorii si protectie solara. Vara insa, pe caldurile mari, este perfect. Last place is for Clarins Hydra-Care Tinted Moisturizer, but only because I only use it in the summer. It’s not a foundation, but a tinted moisturizer. Perfect summer combo. It’s really light, and it barely covers any imperfections so stay away if you need coverage. It also has SPF6.

 

 

2 thoughts on “REVIEW: FONDUL DE TEN PREFERAT / MY FAVOURITE FOUNDATION

Leave a Reply

