PRO SPORT, FILE DE POVESTE

Post available only in Romanian

9 decembrie 2013 o sa ramana pentru mine o zi de trista amintire. E ziua in care PRO Sport, ziarul cu care am crescut si din care am citit pe nerasuflate multe capitole despre sport, si mai ales despre fotbal o sa dispara de pe tarabe.

Cam in perioada in care a aparut PRO Sport am inceput sa inteleg si eu cu ce se mananca fotbalul. Urmaream fenomenul si inainte, dar fara sa ii dau prea mare importanta. Din PRO Sport am citit despre medalii la olimpiade, despre victorii frumoase la fotbal, si tot cu ziarul in brate am plans la marile esecuri, fie ele din fotbal sau din alte sporturi. Cu PRO Sport  sub banca “evadam” din orele plictisitoare de la liceu, si chiar am riscat un mare doi in catalog, dupa ce m-am contrazis cu profa de romana, care nu intelegea de ce articolul scris in lunea aia de Fanus Neagu era mai important decat “Concert din muzica de Bach”.

PRO Sport a inceput sa se stinga cam in acelasi ritm in care sportul romanesc a incetat sa mai traiasca. Nu tu victorii mari la fotbal, nu tu calificari la turnee finale, si cand nici gimnastica nu mai e ce a fost, atunci stii ca poti sa lasi orice speranta in urma.

Ma uit la spanioli, care au cel putin 4 ziare mari de sport, fiecare cat 7 editii de PRO Sport si GSP puse la un loc, Biblia sportului rescrisa in fiecare zi. Dar vorbim totusi de tara care produce campioni mondiali pe banda rulanta, cam la orice sport, in ultima vreme. Noi mai castigam medalia de aur doar la scandaluri si injuraturi.

Ii multumesc PRO Sport-ului pentru cei 15 ani in care mi-a facut diminetile mai frumoase, iar celor care scriu, printre altele pe bolgul lui Catalin Tolontan (tolo.ro) ca n-au mai pus mana pe PRO Sport din cauza tabloidizarii excesive, le transmit ca ziarele adevarate o sa moara toate rande pe rand, daca ei se uita in continuare la emisiuni cu asistente dezbracate, nore pentru mame sau frati mai mari!

Leave a Reply

